.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمربندی شمالی ساری بهره‌برداری می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: این نوید را به مردم می‌دهیم که فاز نخست کمربندی شمالی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ‌در بازدید دو ساعته از کمربندی ساری، مشکلات روند کند کمربندی را بررسی کرد.

هادی ابراهیمی در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: مرکز استان برای دیگر نقاط استان هم مهم است و بحث کمربندی ساری از سال‌ها قبل مطرح بوده است.

وی تصریح کرد: ‌این نوید را به مردم می‌دهیم که فاز نخست کمربندی شمالی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه کار کمربندی ساری با کندی پیش می‌رود، ادامه داد: دستور دادیم در کنار پیمانکار فعلی، پیمانکار دیگری هم اضافه شود و با کار شبانه روزی، در احداث کمربندی تسریع شود.

وی با بیان اینکه زمین‌های مسیر کمربندی شمالی خریداری شده است، گفت:‌ در برخی از مناطق به دلیل اینکه مسیر تردد مردم است، نیاز داریم که زیرگذر احداث شود و در مسیر روستای‌ هولا ‌زیرگذر احداث می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی بر این است که کندی‌هایی که در مسیر کمربندی ساری بوده، حل شود.

وی با اشاره به افزایش منابع مالی کمربندی، افزود:‌ منابع مالی فراهم شده و هیچ مشکلی نداریم.

ابراهیمی با بیان اینکه با راه‌اندازی کمربندی ساری، رفت و آمد تسهیل می‌شود و به شرایط مناسب‌تری در رفت و آمد مرکز استان می‌رسیم، تصریح کرد: شرایط فعلی رفت و آمد در ساری، زیبنده مرکز استان نیست.

وی با اشاره به اینکه پروژه کمربندی ساری جزو پروژه‌های طرح مهر ماندگار است، گفت: تلاش داریم در دولت دهم این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 ارديبهشت 1391
برادر بسیجی آقای ابراهیمی جا دارد از زحمات شبانه روزی جنابعالی در جهت خدمت رسانی به مردم استان قدر دانی کنیم از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را خواستارم
ll 1 ارديبهشت 1391
از جناب آقای ابراهیمی تشکر میکنم که یک مرد پیدا شد که از دل این شهر مسئول شده و به جدیت به فکر مردم وآبادنی شهرش است شما شخص دوم این استان بدادساری برسید خدا قوت آقای حجازی را کمک کنید ایشان هم زحمات زیادی برای این شهر کشیدن
نا شناس 1 ارديبهشت 1391
درود بر آقای ابراهیمی عزیز. مطمئنا تکمیل کمربندی ساری نه تنها برای مردم شهرستان ساری بلکه برای همه هم استانی ها و حتی هموطنانی که قصد سفر یه مشهد مقدس را دارند مفید واقع شد. دعای ما پشت و پناهتان
نا شناس 1 ارديبهشت 1391
كمال تشكر.اميدواريم كه وعده هاتون بزودي عملي بشه.
نا شناس 1 ارديبهشت 1391
حاح هادی عزیر ممنون .
کارشو تموم کنید . دیگه خیلی لوس شده کمربندی شمالی .

معاون عمرانی ما که خوایه . شما یک کاری واسه ساری بکن .
خدا قوت
نا شناس 2 ارديبهشت 1391
معاون عمرانی که خوابه!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.545 seconds.